سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 53332
کل یادداشتها ها : 258
خبر مایه


1 2 3 >

برگزاری دهمین دوره مسابقات کشوری زیبائی اسب عرب و چهارمین دوره کلاس echo   آموزش حضوری و شرکت دو نفر از جوانان علاقمند شهرستان در این دوره و کسب مدرک پایا نی آن و برگزاری مسابقات زیبائی که در اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد واحد اشکذر برگزار گردید در این دوره بیشتر از 190رأس اسب عرب از استانهای تهران – اصفهان – شیراز – خوزستان – کرمان و یزد با قضادت 5 داور رده A  جهانی که در گروه نریانهای 4 تا 6 سال قانای تفت متعلق به آقایان ابو طالبی و دهقان مقام نائب قهرمانی و در گروه نریانهای 3 ساله فرات تفت متعلق به آقای سید علیرضا واحد و در گروه نریانهای یک ساله گابویل گلزار متعلق به آقای گلزاری مقام چهارم را کسب کردند .


  

 

در این شماره به ادامه حرکات مناسب جهت سالمندان می پردازیم  :

کشش ماهیچه ساق پا :

از وضهیت ایستاده شروع کنید به صورتی که پنجه پای راست با دیوار در تماس باشد و زانوی راست خمیده باشد . پای چپ را به اندازه یک گاه بلند به طرف سمت عقبکشیده و صاف نگهدارید . سپس پاشنه چپ خود را به اندازه یک گام بلند به طرف سمت عقب کشیده و صاف نگهدارید . سپس پاشنه چپ خود را به کف زمین تا 8 الی 12 شماره فشار دهید . سپس این حرکت را با کشیدن پای راست به سمت عقب تکرار کنید .

کشش ماهیچه چهار سر :

ابتدا در وضعیت بی حرکت سمت راست قرار بگیرید ، زانوی سمت راست خود را خم نموده و با دست راست مچ پای راست را بگیرید و پاشنه پای راست را بطرف بالابیاورید . این کشش را حفظ کنید ،؛ بعد زانوی راست را صاف کرده و پای راست را روی زمین بگذارید و زانوی چپ را کمی خم کنید . احتیاط کنید تا فشار بیش از حد به مهره های پشت کمری خود وارد نکنید . این حرکت را با پای چپ تکرار کنید .

خزیدن روی دیوار :

این تمرین از وضعیت ایستاده و رو به دیوار آغاز می شود . در حالی که نزدیک به دیوار ایستاده اید دستها را در ارتفاعی معادل شانه به دیوار قراردهید . انگشتان خود را روی دیوار تا بالاترین نقطه ای که امکان دارد به حالت خزنده بالا ببرید ، در هنگام بالا بردن انگشتان ( تا 8 بشمارید ) در بالاترین نطقه تا 8 شماره بشمارید ، سپس خزیدن انگشتان را به سمت پایین روی دیوار انجام دهید و از دیوار فاصله بگیرید ( دستها هنوز در تماس با دیوار باشند ) پشت بدن صاف و بازوان کشیده باشد . در طی حرکت بعدی زانوها باید کمی خم باشد و پشت بدن تا آنجایی که امکان دارد صاف باشد .

کشش شانه :

ابتدا در وضعیت بی حرکت سمت چپ قرار بگیرید . به آرامی بچرخید تا بتوانید شانه سمت چپ خود را ببینید و تا 8 شماره بشمارید و بعد به حالت اولیه برگردید . سپس این حرکت را با وضعیت بی حرکت سمت راست تکرار کنید . طوری بچرخید تا شانه سمت راست خود را ببینید .

این بود چند حرکت ورزشی مناسب جهت سالمندان عزیز و همانطور که در شماره قبل نیز گفته شد ورزشهای مناسب و رایج زمان سالمندی پیاده روی و قدم زدن می باشد  که امیداست حداقل در روز 20 دقیقه به این امر اختصاص دهند .

 

                                                « روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان تفت  »            


  

برگزاری مسابقه تیراندازی و تنیس روی میز ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات گرامیداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات

در روز سه شنبه مورخ 27/2/90 مسابقات تیر اندازی و تنیس روی میز در محل مجموعه تختی برگزار گردید که در نهایت مقامهای ذیل بدست آمد :

تیراندازی :

غلامرضا بیضائی       مقام اول                            خانمها :

جواد لطفی               مقام دوم                                         طاهرالسادات میر خلیلی      مقام اول

غلامرضا فلاح          مقام سوم                                        حمیده خاوریان                مقام دوم

مجتبی عابدینی         مقام چهارم                                       فاطمه باغیانی                مقام سوم      

تنیس روی میز :

علیرضا نعمت اللهی        مقام اول

علیرضا بیضائی              مقام دوم

مجتبی عابدینی              مقام سوم

در ضمن قرار براین شد به نفرات اول تا سوم در روز 29/2/90( جشنواره روابط عمومی )  حکم و جوایزی به رسم یادبود از طرف اداره تربیت بدنی اهداء گردد  .

  

  


  

ورزشکاران تفت بار دیگر توانستند خوش بدرخشند

در روز پنجشنبه مورخ 22/2/90 پنج نفر از این شهرستان شرکت در نهایت مقامهای ذیل کسب شد :

حامد خاوریان     مقام اول

احمد علی  دهقانی    مقام دوم

سید علی عرب مقام دوم

روح ا... باقریان مقام سوم

در ضمن مسابقات با حضور 5 تیم از استان و دو تیم از شهرستان تفت و هرات در سالن شهید صدوقی یزد برگزار گردید .

 


  

روز 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات به کلیه مسئولین روابط عمومی و خبرنگاران مبارک باد .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ