سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 53331
کل یادداشتها ها : 258
خبر مایه


1 2 3 >

هیأت دوچرخه سواری شهرستان تفت در نظر دارد روز جمعه مورخ 7/5/90 یکدوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آزاد کشور در پیست دوچرخه سواری کوهستان واقع در ورزشگاه آزادی تا محله گرمسیر برگزار نماید.


  

در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور که به مناسبت اعیاد شعبانیه در استان فارس با حضور 4 تیم برگزار گردید یعقوب افشاریان دوچرخه سوار تفتی توانست با وجود نقص فنی دوچرخه با اختلاف 5/2 دقیقه اختلاف زمانی با نفر دوم به مقام نخست مسابقات دست یابد .


  

روز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم ( عج ) را به کلیه عموم مردم شریف شهرستان و ورزشکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمائیم  .

 

 

 

                                                                                      روابط عمومی اداره تربیت بدنی


  

در تاریخ 23/4/90 بازیهای فوتبال دسته اول شهرستان آغاز گردید که اولین بازی در روز پنج شنبه مورخ 23/4/90 به علت عدم حضور تیمها برگزار نگردید . در روز جمعه مورخ 24/4/90 اولین بازی بین تیم شهدای کردآباد و رسالت نصر آباد در ورزشگاه آزادی رأس ساعت 30/17 برگزار گردید که با نتیجه 5 – 1 به نفع تیم شهدای کرد آباد بازی به پایان رسید .

روز پنج شنبه در مسابقات والیبال نوجوانان قهر مانی استان  در مرحله نیمه نهایی تیم تفت به مصاف تیم زردتشتیان یزد رفت که با نتیجه 2-1 بازی را واگذار نمود این تیم در حال حاضر  برای سوم و چهارمی استان در حال تمرین می باشد .


  

 تیم والیبال نوجوان شهرستان تفت توانست پس از 4 بازی به مرحله نیم نهایی با قتدار راه یابد

این تیم روز پنج شنبه مورخ 23/4/90 با تیم زردتشتیان یزد در محل سالن شهید صدوقی یزد اولین بازی نیمه نهایی خود را آغاز می نماید به امید موفقیت ورزشکاران تفتی در این مسابقات


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ