سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 53330
کل یادداشتها ها : 258
خبر مایه


فینال مسابقات فوتبال جام حذفی استان در روز سه شنبه مورخ 24/3/90 رأس ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تفت بین تیمهای میثاق تفت و امید تربیت یزد برگزار که بازی 3 بر 1 به نفع تیم میثاق تفت به اتمام رسید و میثاق قهرمان جام حذفی سال 89 گردید .

برای این تیم که سال آینده نماینده استان در جام حذفی کشور میباشد آرزوی موفقیت داریم .


  

 از سری مسابقات جام حذفی استان نماینده شهرستان تفت (تیم فوتبال میثاق)با شکست تیم کشاورز اردکان به فینال این مسابقات راه یافت.

در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی تفت برگزار شد این تیم پر مهره تفتی توانست با تک گل عابدینی  که در نیمه اول به ثمر رسید حریف سرسخت خود را از پیش رو بردارد. در فینال این مسابقات که به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تیم میثاق به مصاف تیم امید تربیت یزد خواهد رفت.

 


  

گروه کوهنوردی آسمان تفت توانست در روز شنبه و یکشنبه به قله 4395 متری آزاد کوه واقع در مازنداران صعود کنند اسامی نفرات اعزام شده بشرح ذیل می باشند :

1- علی فلاح

2- جواد کاظمی

3-سید مهدی احمد پور

4-حسن انتظاری

5-مهدی زمانزاده


  

این دوره در ورزشگاه آزادی تهران توسط مربی بین المللی استاد جوزف گریگوریان در تاریخ 27 الی 29 اردیبهشت با حضور 30 نفر برگزار گردید که خانم نگار بیده ای توانست در این دوره از این شهرستان حضوریابد و با موفقیت دوره مربی گری را به پایان برساند .


  

   رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان بیان داشتند تیم کوهنوردی بانوان هیأت فعالیت خود را آغاز کرد این تیم متشکل از 12 نفر از بانوان شهرستان می باشد

که تاکنون دو برنامه صعود داشته اند

روز جمعه مورخ 6/3/90 این گروه به برفخانه طزرجان صعود کرد مدت صعود 4 ساعت  و از مسیر دره لا بزرگ صعود صورت گرفت

در ضمن لازم بذکر است این گروه هر هفته برنامه مدون و مداوم دارد .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ